19 januari 2012

Blocket

Det är ett bra ställe sägs det. För att hitta eller sälja saker.
Jag har precis lagt ut tre annonser. Ena är på en riktigt fin, svart/vit klänning som man enkelt skulle kunna ha på sitt bröllop. Det var mitt förstahandsval på bröllopsklänning men jag fortsatte kolla runt och köpte sen en annan. Varför? Jag vet inte det var dumt. Fick jag göra om allt skulle jag ha den svart/vita. Fast då skulle jag inte ha lika stort bröllop som vi hade heller.
Hur som helst.
Den andra annonsen är på en långklänning som är lila och sen en kortare klänning, ja ok den går vid knäna nånstans med en massa små pärlor på. Fina är dom iallafall och nu är det bara att hoppas att jag får dom sålda.

Mr K är med prinsessan på simskola. Jag, mina bihålor och prinsen stannade hemma. Han sover nu. Lite lek, ett bad, pyjamas, en flaska välling, borsta tänderna och en massa pussar och kramar så sover han :-)

Jag ska väl städa upp köket så att jag så småningom kommer ut i groventren för att kunna städa där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar