20 januari 2012

Solresa

Ja det är en stor dröm jag har. Att åka med barnen och Mr K till sol och värme och bara njuta i en vecka eller två. Att slippa bry sig om alla måsten. Men tyvärr...mellan mig och denna resa saknas det en jäkla massa pengar. Så jag har nu påbörjat projektet att sälja gamla saker, spara pengar och allt jag kan komma på som tar mig närmare drömmen. Igår sålde jag några flaskor som man kan göra hemmagjord saft eller nåt i och med det jag hade innan så är jag nu 150 kronor närmare min solresa :-)

Morgonen flöt av någon anledning på finfint. Har sovit gansla bra oxå med tanke på bihålorna och jag har bara varit upp en gång med prinsen och han fick då en ny blöja och lite gos så somnade han om i man famn och jag kunde bädda om honom igen. Det var första natten på länge som han inte åt på natten oxå. Köpte hem Omega-3 och om det har nån inverkan det vet jag inte men jag tänker inte chansa och sluta med det. Ska nog börja ta mig en slurk jag oxå. Omega-3 ska vara bra för barn med adhd, raseriutbrott, sömnproblem m.m. På något sätt så påverkar det på en viss del av hjärnan...vilken det nu var...och vi har en prins som inte längre sover lika oroligt och som är gladare och piggare. Och det bara på några dagar.

Jag vill bli frisk så jag kan träna. Snälla...gör mig frisk.

1 kommentar:

  1. Solresor är underbart. Men jag gillar sparesor också. Vi har bokat till Pärnu nu och åker under vintern. 5 nätter med bad och värme, fri träning, mat, behandlingar osv under 10000 för alla oss 4.

    SvaraRadera