21 februari 2012

Lite smått irriterande

På väg till dagis och jobb i morse så låg en person i 70 på våran 90 väg. När det sen blev 70 då var denne nere i 50 redan 300 meter innan och väl vid 70-skyltarna så gick det i 45-50. Man blir lite lätt irriterad då. Vid tillfälle så trampade jag på gasen och körde om. Vad händer? Jo han drar på helljusen bakom mig. Va fan blev han irriterad över? Är det någon/några som ska vara irriterade så är det ju jag och dom andra som låg som sniglar bakom denne slöhög.

Idag när barnen hämtats ska vi direkt ut till K för att klippa min prinsessa. Håret växer och ovorna längst ut i topparna har ökat. Nu ska det risiga bort.
Annars händer inet så mycket. Får ta med lite matsäck till barnen och mig när vi ska till K sen blri det spagetti och köttfärssås när vi kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar