18 juli 2012

Hotellvistelse

Ja några såna kommer det att bli för oss i sommar. Mycket trevligt tycker jag.
i Vimmerby och ALV ska vi bo i stuga en natt så det kanske inte räknas som ett hotell men vi bor iallafall inte hemma. Sen blir det en natt i Norrköping på Scandic. Och så Vildmarkshotellet en natt.
Det är semestern vi har tillsammans jag, mannen och barnen. Ska bli superkul och prinsessan ser så mycket fram emot vår semester.

Sen ska ju jag på möhippa oxå. Ska bli så himla kul att träffa mina älsklingar igen. Det går så lång tid mellan gångerna men oj va vi har varandra kära ändå. Skönt med såna vänner. Man vet att dom alltid finns där och vi finns verkligen där för varandra...alltid. Oavsett vart i Sverige vi bor. Älskar er!
Tänkte jag skulle skriva lite om hippan men det kan jag ju inte. Tänk om den blivande bruden läser detta. He he. We´re comming for you ;-) Återkommer  om detta.

Sen har vi ju bröllopshelgen. Mina snälla föräldrar ställer upp som barnvakt fredag till söndag så vi får en hel helg tillsammans bara jag och mannen. Det var inte igår. Min snälla chef godkände min semesteransökan på fredagen för att vi ska kunna åka redan då. Det är en snäll kille som jobbar extra hos oss som hoppar in och jobbar åt mig på kvällen. Vi ska nämligen inventera och det är obligatorisk närvaro men tack vara S kan jag och mannen resa redan på fredagen. Tack så mycket S.
Vi bokar väl in oss på ett av Scandichotellen i Karlstad. Ska bara bestämma vilket :-)
Ska bli så mysigt att umgås med mannen en hel helg och bo på hotell och umgås med mina käraste.



2 kommentarer:

  1. Vad kul att gå på bröllop och få lite vuxentid.

    Läste din kommentar om min klänning på kalaset igår. Den köpte jag till ert bröllop :) Vanlig, enkel sommarklänning från Ellos kan bli riktigt fin och vädret är vackert och humöret på topp!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tyckte klänningen var bekant på nåt sätt.
    Ellos. Kanonbra förslag. Där ska jag kolla.
    Det ska bli jättetrevligt att få komma iväg en helg och få vuxentid, verkligen.

    SvaraRadera