30 augusti 2012

Fina fransar

Igår kväll åkte jag in till Karolina och färgade min ögonfransar och ögonbryn. Man känner sig alltid fräschare när man går därifrån. En önskan jag dock har är att ha lite mer hår i ögonbrynen men det är nog inget som Karólina kan hjälpa mig med. Får nog ta och köpa sån där ögonfransnäring New Lash eller vad den heter. Har testat den förut och den är riktigt bra för ögonfransarna och man ska ju kunna ha den på brynen oxå så.

När jag kom hem från jobbet så satte jag igår och städade. Vi ska ju bort i helgen och mamma och pappa ska bo hos och och ta hand om barnen så lite rent vill man ju ha det åt dom.
Hann med prinsens rum, vardagsrummet, vårt sovrum, hallen, tvättstugan, groventren och badrummet. Fönstren är putsade på insidan i dessa rum oxå.
Bara köket, prinsessans rum och golven kvar. Och all tvätt. Både mannen och jag och barnen bör ju kanske ha lite rena kläder att ha på oss i helgen.
Blir till att städa och tvätta ikväll.
Hoppas hinna med att springa lite oxå innan det blir mörkt.

Lämnade in bilen till Hedin bil imorse med hoppet om att fläktrelät kommit och att dm skulle fixa det. 2 timmar senare fick jag ett mess att bilen är klar så efter jobbet kanjag hämta bilen och åka i en tyst bil. Herre gud så det har blåst i bilen,.
Tack Hedin Bil för bra och snabb sservice.

Måste ju oxå skriva att jag i tisdags medan prinsessan spelade fotboll fick sällskap av Josefin och tillsammans så gav vi oss ut i spåret. Blev en vända med gå och springa på totalt 31 minuter. Tror vi kom 4,07 km totalt.
Appen som jag fick tips om är kanonbra. Tack Hanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar