03 oktober 2012

Grey's

Ikväll börjar det igen:-) Grey's Anatomy. Tjo ho va spännande. Mannen tycker det är mindre spännande. Han har gått ut och spelar trummor. Just nu är det sång och gitarr för jag hör lite in.

I morgon ska prinsessan få följa med en kompis hem. Va skoj för dom:-) Mamman ringde mig nu ikväll och frågade om dom kunde leka och självklart så får dom det. Då slipper prinsessan sitta och vänta på fritids på mig.

Föräldrarmöte på dagis är det i morgon. Ska bli skoj och spännande. Kanske får vi korten?! Hoppas.

Har velat träna i 2 kvällar nu och möjligheten har varit där men kroppen har sagt nej av nån jäkla anledning. Ont i magen som bara den. Är det set här som är mensont? Ingen aning.
Ryggen strejkar oxå. Eller svanken. Vet inte vad jag gjort. Kan va så att prinsen börjar bli tung och jag tänker inte alls på hur jag lyfter. Hoppas det känns bättre i morgon för då kan jag träna efter föräldrarmötet.

Pratade nyss med min bror. Han mår bra. Igår gick han igenom en sprängning på grund av förträngningar i blodkärlen. Hoppas det kommer bli bättre nu och att han får må bra snart.

Var rädda om varandra och ta hand om varandra. Visa att ni tycker om varandra och sluta aldrig att bry er om varandra och visa känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar