25 oktober 2012

Helg

Äntligen fredag. På sätt och vis. Jag är ledig i morgon.
Prinsens dagis har planeringsdag så vi ska umgås han och jag. Prinsessan är i skolan till 11 sen tar hon bussen hem.
Funderar på att åka och handla varma skor.

Ikväll kom första snön. Visst kanske inte jättemycket men vi såg snöflingor:-)

Humöret på mig tycker jag verkar jämnare sen jag började med LCHF. Inte alls dom sockersvängar jag hade tidigare. Skönt.
Ska börja träna igen då jag känner mig frisk och kry.

Idag blev det sen frukost. Åt först vid 8.30 när jag kom till jobbet. Skolbussen dök aldrig upp i morse då det slutade med att jag lämnade på dagis först och sen på skolan och sen åkte bilen med mig till jobbet.

Dagens mat.
Frukost: turkisk yoghurt med en skvätt grädde och en kopp the.
Lunch: wookad kyckling med kokt broccoli och ädelostsås.
Middag: våfflor med kesella och grädde.

Nu god natt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar