02 oktober 2012

Soffpotatis

Precis så känner jag mig just nu. Eftersom det inte blev träning igår, vi fick prioritera att storhandla, så var jag fullt inställd på träning ikväll. Fanns inga jätteskoj pass att gå på men bestämde mig för att det får bli ett intervallpass på löpbandet. Detta skulle jag kunna kombinera med ett 30 minuters core-pass.
Tyvärr så sättet magen tvärnit för mina planer. Ont det gör ont. Är det så här det känns att ha mensont?! Då vill jag aldrig ha det igen. Blir en kväll på soffan.

Annars har dagen flytit på bra. Stod och pratade med Josefin utanför fritids, i nästan 1 timme medan barnen lekte. Som alltid är det supertrevligt att prata med henne.

Var till naprapaten idag. Nacken och huvudvärken känns så mycket bättre. Ingen smärta och stel nacke och ingen huvudvärk:-) Däremot är det nåt i bäckenet. Eller där någonstans. Förra gången jag var där så konstaterades att jag var lite sne. Kan bero på snedbelastning.
Nu blir det till att lägga till några små övningar som man kan göra hemma för att behålla rörligheten i höften och sen blir det en hel del mer stretching.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar