01 oktober 2012

Träningsfunderingar

Jag tänker mycket på hur jag ska kunna förbättra min träning. På alla plan.
I lördags morse var jag till gymmet. Körde intervall på löpbandet i 25 min, 5 min rodd och så lite bröst och axlar. Kändes bra. I söndags hade prinsessan simning så jag passade oxå på. Blev 25 min simning.
Hade tänkt träna ikväll men vi kom på att storhandlingen måste prioriteras. Mannen åkte och handlade och jag nattade barn.
Hoppas kunna träna i morgon. Blir löpbandet isf. Konditionen måste bli bättre.
Funderar på att schemat blir:
Lördagmorgon: löpbandet och nån muskel.
Söndag: 25-30 min simning
Måndag & onsdag: bodypump
Vill så gärna ha in ju-jutsun i mitt liv igen. Det är superbra träning för kroppen och den träningen har format min kropp en gång tidigare. Jag är övertygad om att den kan göra det igen. Jag mår oxå skitbra av den träningen. Man blir av med aggressioner om man här några.
Saknar verkligen den träningen så mycket.
Vet att passen ligger på tisdagar och torsdagar.
Kanske:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar