02 oktober 2012

Utveckling

Vi har lite då och då utbildning på jobbet. Mest är det för säljarna. När jag började här på jobbet så jobbade jag med artikelregistret vilket gjorde att man hade hyffsad koll på en del artiklar. Efter det har jag både varit mammaledig 2 omgångar och sitter numer heller inte med artikelregistret, vilket medfört att jag har dålig koll på artiklar och hur man använder dom och vad man använder dom till.
Men jag tänkte jag skulle ändra på det :-)
Hädanefter tänker jag vara med på dom utbildningar och informationer som ges här på jobbet även om det bara är för säljarna i första hand. Jag har pratat med chefen och vi kom överens om att om jag anser att jag har tid och intresse så får jag absolut gå :-) Kanon. Så nu ska jag börja samla ny information i huvudet.

Det jag tidigare gått är HLR. Det var genom Linneas Simskola. Gick nu i somras. En riktigt intressant kurs som jag tycker alla ska kunna och se till att gå. Det var blandad teori och praktik.

Här på jobbet har vi haft brandutbildning. Vi fick öva på att släcka en brinnande docka med en brandfilt och så fick vi gå in i en kontainer och släcka en brasa. Intressant och riktigt skoj.
Förstår brandmännen som brinner för sitt yrke. Ha ha.

Idag hade vi en representant från Weber här. Hon informerade om Webers nya lecablock.

Har lite annat att se fram emot oxå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar