08 november 2012

Frukostdags

Tröttmössa idag. Zzzzzzzzzz. Vill inget annat än att få sova bara liite till.
Twilight och New Moon höll mig vaken till 23,30. Smart som jag var så duschade jag och borstade tänderna innan så jag kunde lätt sitta och mysa under filten i soffan och titta på kärlek och vampyrer:-)
Den är ju bara så jäkla bra. Vad är det sm gör den så bra egentligen?! Jag har ingen aning faktiskt. Jag brukar inte bli så knäpp i en film men just Twilight...skulle kunna kolla hur många gånger som helst faktiskt.
Ikväll klockan 21,00 är det Eclipse så jag gissar att klockan blir 23,30 även ikväll innan jag kommer i säng.

Ska äta lite frukost nu. Turkisk yoghurt blnandat med en skvätt grädde och kesella kvarg hallon. Mums. Gillar citrus bättre men jag har ingen sån just nu. Till det en kopp varmt the och 2 finn crisp med smör på. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar