08 november 2012

Hungrig?

Eller är jag bara sugen?
Känner ett enormt behov av att äta nånting. Har en ask Smarties som ligger bakom mig i hyllan men jag vägrar. Den ska jag ta hem till barnen.
Ska kanske gå och ta lite mellanmål. Keso och tonfisk eller turkiskt yoghurt och grädde?!
Måste småfixa lite först bara.

Har jobbat ikapp på jobbet. Känns så himla skönt. Efter 3-4 veckor av stress så känner jag att jag nu kan andas igen.
Hamnade efter på jobbet när jag var hemma med prinsen i 4 dagar och när man sen är tillbaka ja då ska man komma ikapp allt som man inte gjort på 4 dagar men oxå sköta det dagliga som dyker upp.
Man har att göra helst klart.

Prinsen har numer sin fina vinteroverall på dagis. Den fick han förra året av sin farmor men oj va stor den var då. Som tur var så har han växt lagom mycket så den är lite för stor även i år men helt perfekt ändå.
Det är kallt om dagarna och det verkar som om min prins är en liten fryslort. Men så är dom ju ute otroligt mycket oxå så vem skulle inte bli kall och frysa.

Nä nu blir det mellis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar