07 november 2012

Lunchshopping

Blidde lite lunchshopping idag. På Coop. Roligare än så var det inte. Fast det kanju vara rätt så skoj det oxå :-)
Igår när jag var där så blev det faktiskt 3 st julklappar till prinsessan och dom kostade endast 10kr/st.

Idag blev det endast mat. Turkist yoghurt, kesella kvarg hallon, finn crisp, tonfisk, blöjor, tandborstar och hushållspapper. Lite blandat alltså.
Något av det här kommer bli lunchen. Blir nog keso och tonfisk. Keso har jag redan här på jobbet. Känner mig inte hungrig längre. Får bli ett mellanmål lite senare så man klarar sig tills man kommer hem.
Funderar på om vi ska göra nåt med köttfärs då. Är så sugen på köttfärssås.

Längtar till helgen. Få va ledig och tillbringa tiden med barnen och mannen. Fast mannen håller säkert på med nåt så det blir nog jag och barnen.
På fredag ska jag hämta en gammal dagiskompis till prinsessan som ska följa med hem och sova kvar hos oss. Hämtar henne först för hon vill följa med och hämta prinsen på dagis och sen hämta prinsessan på fritids så hon får se hur hon har det och vilka hon leker med :-)
Gissar att det blir en del fredagsmys med fredagströtta barn.

På lördagen ska vi grattulera mannens brors fru, vad nu hon blir till honom så det blir väl en del kusinlek kan jag tänka mig.

På söndag är det Fars Dag och jag har ingen aning om hur vi ska fira det. Simskola med prinsessan blir det iallafall :-) Hoppas hela familjen kan följa med på det så kan vi bada i äventyrsbadet efteråt:-) Kanske ska baka en god kaka till söndagen.
Hmmm...eller bjuda hem mig och familjen till min mamma och pappa och fira lite och fika där. Vilken idé. Och efter det blir det simskola och bad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar