07 november 2012

New moon

Ikväll är det New Moon kl 21. Underbart. Igår satt jag oxå bänkad vid tv'n för då var det Twilight.
Så jäkla bra film. Vet inte vad det är egentligen som gör mig helt fascinerad av filmen men jag kan inte slita mig. Vill bara ha mer.
Är det Edward som är mystiskt snygg eller är det själva kärlekssagan? Ja säg det. Skitbra är den iallafall:-)

Hämtade barnen som vanligt efter jobbet idag. Älskade barn:-)
Blev snabbmiddag då mannen låg i soffan med ont i magen.
Kokade korv som låg i kylen, stekte på några köttbullar som fanns kvar i en påse, värmde gårdagens makaroner i micron, kokade broccoli och wokade på lite grönsaker. Blev en helt ok middag.

Nu är mannen och handlar, jag har nattat barnen. Ja iallafall prinsessan för prinsen kom upp igen så han sitter och myser lite i soffan med mig. Men strax är det natti för honom oxå.

Har ätit lite godis. Dumt jag vet men suget är enormt. Att ha godis i ett skåp är duuuuumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar