24 november 2012

Stockholm

Idag har jag spenderat dagen i Stockholm tillsammans med mamma. Vi tog tåget dit. Enkelt och smidigt. Sen gick vi på Åhléns, vilket tog en timme, fortsatte på stan innan vi åt lunch på en asiatisk restaurang. Mycket folk var det, god mat och god dricka. Vi tog nämligen ett glas vin till maten. Lyxigt att kunna göra det till lunchen:-)
Shoppingen fortsatte en stund. Vi gick nere vid plattan och hamnade till slut i en galleria. Oj så stort det blivit överallt. Affärer överallt och ingenstans.men trevligt var det. Vi tog 17-tåget hem, blev hämtade av pappa och så körde dom hem mig.
Hemma väntade världens gullungar:-)

Köpte en ny väska och en klänning åt mig själv. Klänningen hittade jag på Indiska, väskan vete sjutton va affären hette.
Var in på Panduro och köpte en massa pyssel åt prinsessan. Hon ska få ett riktigt pysselpaket i julklapp. Hon älskar nämligen allt som har med pyssel att göra.

Nu har jag byggt lego med prinsen en stund. Nu blir det blöjbyte för det luktar illa. Ska nog placera mig i soffan med älsklingarna och kolla på Lilla melodifestivalen.

Hej så länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar