07 november 2012

Sug

Suget efter sötsaker är enormt. Jag fuskade och tog 2 små godisbitar igår. Inte bra jag vet men när suget sätter in det är då jag egentligen ska vara stark men ibland så är man inte det.
Att göra alla förändringar på en och samma gång är inte alltid så smart men vem har sagt att jag är smart :-)
Jag vill göra allt, gärna på samma gång.
Jag vill förändra min stresssituation, komma i form, äta bättre. Man kanske ska börja med en sak i tagen som sagt men så funkar inte jag.
Men så är det ju oxå så att när man väl känner att det sviker på nåt plan så blir sötsuget extra stort. Sviker det på två plan ja då jäklar ska man inte stå emellan mig och sötsakerna.

Men i morse åt jag bra frukost och just nu är jag jättehungrig och ska gå på lunch. Tyvärr är matlådan mindre rolig. Bara en geggamoja med kyckling och wookgrönsker.
Blir nog en sväng till Coop för att komplettera lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar