14 december 2012

Hyrfilm

Hyrde 2 filmer för jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville se. Ena var Hungergames och den andra får jag återkomma om namnet på.

Nattade barnen och tog en dusch. Redo för film klockan 21. Mannen verkade mindre intresserad för han hade hittat Diggiloo på TV. Klockan 22 vaknade jag till. Somnade visst.
Gick och borstade tänderna och ligger nu i sängen.
Mannen duschar och joinar mig snart.

Tack och god natt. Hyrfilm är kul:-)
Tur jag hyrde 2 filmer. Då kanske man kan kolla på nån av dom i morgon kväll.

God natt och sov gott *zzzzzzz*

2 kommentarer:

  1. Det var ett bra tag sen jag såg en HEL film, jag har två ggr somnat till den senaste Johan Falk filmen... Antingen är jag j-t trött eller så är det en usel film ;-)
    Ha en fin em
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag lyssnade på Hungerspelen som talbok. Sedan såg jag filmen, men somnade konstant och fick inte riktigt helheten :)

    SvaraRadera