11 december 2012

Ny frilla

Ikväll har jag varit till Karin och fixat håret.

Att köra bil dit var inga problem men att köra hem, ja det var inga problem det heller men det var mindre roligt. Det snöar rätt mycket. E4:an var ok att köra på, det gick i 75-80. Våran väg var så där att köra på. Det snöar och driver och blir mycket lös snö på vägbanan. Man kan inte köra för sakta för då kanske man fastnar och man kan inte köra för fort för då kanar bilen på snön.
Men det gick bra och hem kom jag:-)

Tillbaka till håret. Dom senaste månaderna har det hänt lite med håret. Jg som alltid haft långt hår, bara toppat håret när jag varit till Karin, bytt färg en del har jag gjort och provat på lugg, vilket inte alls blev bra enligt mig.
Jag har äntligen vågat börja experimentera. Vet inte vad det beror på. Kanske att jag 34 år senare faktiskt fattat att håret faktiskt växer ut:-)

Nedan följer ett par bilder.
Bry er inte om modellen utan det är hårlängden ni ska koncentrera er på.

Den första är ursprunget, den andra är för några månader sen och den sista är från i kväll.







5 kommentarer:

  1. Wow, snyggt!!! Trivs du med nya looken?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Jo då jag trivs bra. Det tar några dagar att vänja sig bara när man klipper av håret :-) Trivs bra som brunett.

      Radera