03 december 2012

Nystart

Idag är första dagen (igen) då jag ska äta enligt LCHF.
Dagen kanske inte började så bra då vi försov oss och jag åt senare än vad jag hade hoppats på men så kan det bli.

Ringde jobbet och sa att jag blir sen för att bara 10 minuter senare ringa igen och säga att jag inte kommer. Väckte prinsen och han hade 38,5 och kladdiga ögon så vi är hemma idag, han och jag.
Vi gjorde oss i ordning i lugn och ro sen körde jag prinsessan till skolan.
Direkt till Coop för att handla lite.
Betalt några räkningar och så kom jag på... Frukosten.
Prinsen somnade i min famn tidigare så jag tog en kopp the och turkisk yoghurt när jag kunde sitta i fred.

Huvudvärken har än en gång kommit som ett brev på posten. Så jäkla typiskt när jag äter mycket kolhydrater och godis. Slutar men sen med det eller ens drar ner på intaget så är huvudvärken där.
Men jag vet att det bara är att bita ihop, det går ju över:-)

Väntar på att prinsessan ska komma hem med skolbussen. Ska bli spännande att se om den åker ända hem hit som den ska.
Måste ha koll på klockan så jag vet om det går åt skogen för då blir prinsessan avsläppt en kilometer bort och det är inte acceptabelt i den här kylan. Skulle det hända så blir det livat kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar