09 december 2012

Slutet på veckan

Nu i veckan har det inte blivit mycket skriver här. Set har inte funnits tid eller lust. Att vara hemma med ett sjukt barn kräver en del av en. Det är deffinitivt inte semester att vabba. Man är upp på nätterna och för min del innebar det en gång i timmen 3 nätter i rad. Sen ska man finnas där resten av dagen oxå. Även om ens lilla sjukling sover lite grann på dagen så finaste annat som då låste göras. Kanske äta lite själv. Sova blir det inte iallafall.
Prio att sätta sig vid datorn finns inte heller.

Nu är vi alla friska här hemma, speciellt prinsen min. Han är pigg och glad och alldeles full av energi. Tyvärr så har inte jag återhämtat mig lika fort som han så jag är fortfarande trött och orkeslös.
Men det går väl över.

Idag är det simskola för prinsessan. Prinsen får följa med mannen och handla för skåpet hemma ekar tomma. Jag passar på att simma 30 minuter. Hoppas jag orkar och inte sjunker i mitten av bassängen. Blubb blubb.

Äntligen är julgardinerna på plats. Mysigt är det:-)
Har börjat fundera över julen eftersom dom firas här hemma med nära och köra. Det är lite som ska köpas och bakas och fixas och trixas. Men om man gör en sal om dagen så borde vi ro hem det här.

Har sett att jag fått nån typ av Award av Hanna. Tack så mycket. Jag ska fixa till allt så fort jag sitter vid en dator i lugn och ro:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar