09 januari 2013

Fina naglar

Slutade tidigt idag. Skulle till Stina som fixar mina naglar. Skönt att få sluta tidigt nån gång och bara rå om sig själv. Eller låta nån annan rå om en. Bara att få sitta still i fred i 1,5-2 timmar och sen är man fin. Skönt:-)

Nu hämta barnen, sen hem och fixa middag. Mannen ska på bio med en kompis ikväll. På The Hobbitt. Jag trodde att vi skulle gå på den eftersom jag vill se den men icke sa nicke. Finns säkert nån annan som vill se den med mig. Eller så väntar jag. Kan va skönt att vänta tills den kommer ut på Dvd så kan man sitta hemma i soffan och kolla istället.

Får se vad det blir hemma ikväll. Mys med barnen ska hinnas med. Det är prio. Eftersom jag mår som jag gör så måste saker förändras. Ikväll är det mys med barnen och soffan som gäller. Hoppas bara det är nåt på tv som är värt att glo på.

Så här fina blev mina naglar:-) Tack Stina.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar