02 januari 2013

Huvudvärk

Den är här. Huvudvärken. Förmodligen för att jag inte kunde hålla mig borta helt från sockret i dag. Hoppas slippa bli varm som en kamin i natt bara. Hoppas på att få sova. Vi får se hur det blir.

Barnen har haft en kanondag med morfar. Dom var ut en timme på förmiddagen och tre och en halv timme på eftermiddagen. Dom har matat änderna vid ån, varit till två lekparker och lekt och klättrat, ätit lunch, prinsen har sovit (han somnade snabbt), dom har fikat och målat. Barnen blev glada när jag kom men det var ingen som direkt slängde sig om halsen på mig. Ha ha. Ja man vet ju att dom haft det bra då.

Jag lag barnen vid 20-tiden. Dom somnade snabbt bägge två.
Jag sk oxå lägga mig nu. Hoppas på bra sömn hela natten och vakna utan huvudvärk i morgon bitti.

I morgon kommer en klasskompis till prinsessan hit. Istället för fritids så spenderar hon dagen med oss. Kanon för dom har tjatat efter en lekdag. Nu är den här och prinsessan ser så mycket fram emot i morgon.

Även resten av veckan ser vi fram emot. Dels för att jag är ledig men även för att vi ska träffa R-B och Agnes, hälsa på min bror och träffa Karin och Sara. Bara trevliga dagar:-)

God natt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar