25 januari 2013

Innedag

Ja som hela veckan så blir det en innedag idag oxå. Jag är hemma med Casper. Känner att han behöver piggna på sig. Han är ju pigg men i går var första dagen som han åt mat på hela veckan så han behöver få mera krafter för att orka med en hel dag på dagis.

Väntar på att Wilma ska komma hem med skolbussen. Ska åka och hyra skidor till mig sen eftersom det är Kungsberget i morgon:-)

Casper och jag fixar lite hemma. Dammar av, jag har rensat alla lådor i en byrå som vi har kläder till barnen i, en massa ljus och Gud vet vad. Nu vet jag vad vi har och vad vi behöver till barnen. Allt ser mer organiserat ut i lådorna nu.
Har tagit ner en hylla i vardagsrummet. Där ska i stället en stor ram upp med ett kort på barnen i.
En annan hylla ska jag antingen köpa en vit eller så ska jag måla den befintliga bit. Får höra med mannen vad som är bäst.

Måste få visa fotot som jag ska förstora och sätta upp i vardagsrummet. Jag älskar kortet. Syskonkärlek på hög nivå. Det blir nog i svartvitt.




1 kommentar:

  1. Så skönt att Casper mår bättre :)
    Åååå vilket underbart kort, jag tycker nog också att svartvitt var finast! Syskonkärlek!

    Hoppas att det blir en trevlig skidåkning på berget imorgon! Bryt för sjuttsingen inga ben...

    Kram

    SvaraRadera