19 januari 2013

Kallt

-23,2 grader ute, Burr Burr.

Casper vaknade 07 och tyckte visst att jag skulle vakna då. Mannen, han sov vidare så som han brukar på helgerna. Bitter? Jag? Nääää. Men det skulle va skönt att få vila lite extra någongång. Kanske i framtiden.
Jag serverade honom och flaska välling och så blev det barnprogram på Tv.
Nu sitter barnen och äter smörgås framför Tv'n och myser vid brasan som jag tänt. Mysigt med brasa såna här kalla dagar. Jag ska oxå sätta mig där strax. Smörgås och en kopp varmt the blir det nog för mig.

Idag skulle vi ha träffat Sara och Karin men ingen är direkt sugen på att gå utanför dörren. Vi får se hur det blir med det. Kanske ses vi i morgon i stället.

I morgon börjar simskolan igen för Wilma. Perfekt då kan jag passa på att simma 30 minuter.

Idag ska jag nog måla i Caspers blivande rum. 2 gånger vitt. Sen grubblar jag fortfarande på att göra några ränder eller nåt men jag vet inte vart i rummet eller vilken färg så... :-)

Ha en fin dag.
Puss och kram

1 kommentar:

  1. Noah vaknade kl 06 och tyckte att det var dags att starta lördagen-ZzzzzZzzz
    Nu sover han igen i skrivande stund och Wiggo och mannen sover fortfarande eftersom det blev sent igår!!!

    Visst är det underbart med brasa...

    Snygga kläder du fyndade igår!! Då kommer att stråla som en sol i dem!!

    Tror säkert att det kan bli snyggt med ränder!
    Vad gillar han för färg??
    Ränder vid huvudgavel av sängen, eller randigt typ som man ramar in sängen, både kort och långsida???
    Hoppas att du visar bilder sen :-)

    Håll dig varm och ha en fin lördag
    KRAM Sandra

    SvaraRadera