03 januari 2013

Lekdag

Har sovit nästan hela natten. Har bara vaknat 3 gånger i natt. Zzzzzzz.
Hade tyvärr ont i huvet när jag vaknade men det har gått över lite grann. Vet ju att det är sockret som gör mig trött, ger mig huvudvärk och som ser till att jag svettas på nätterna. Men idag är dagen då allt ska bli bra. Ja eller det tar kanske några dagar med lite otur men sockret ska bort. Igen :-)

Idag är en av prinsessans klasskompisar här. Full rulle är det på övervåningen. Just nu låter det som om jag har stora elefanter där uppe som snart kommer ner genom taket som i en dålig Gevalia-reklam "när du får oväntat besök".

Plocka ut diskmaskinen och röja upp på diskbänken är det som står på schemat idag. Har jag tur kanske Jörgen kommer förbi på en kaffe. Hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar