12 januari 2013

Så där ja.
Nu är rummet färdigslipat. Det gick snabbt. Tja kollar man på klockan och förra inlägget så har jag hållit på ett tag men jag har hunnit med en del annat oxå. Hämtat Wilma från kalaset, handlat lite smått och lite gott, ätit lunch, plockat upp och gjort fint i köket efter lunchen, startat en tvättmaskin, vattnat blommorna, myst med barnen i soffan. Casper somnade i min famn. Myyysss. Så jag satt så en stund innan han fick sova en stund i sin egen säng. Lite har det blivit gjort under dagen och nu har sista väggen slipats. Tog väl ett par minuter.
Mannen meckar bil.

Barnen leker just nu och lyssnar på musik. Jag ska ta fram snabeldraken och svischa runt på nedervåningen och trappen och sen ska grovisen fram så jag kan suga upp slipdamm.

Middagen ikväll består av fläskytterfile, pommes stripes och bearnaisesås. Mums.
Oj klockan är mycket, kanske ska börja med middagen i stället.

Hoppas ni andra har en fin kväll.

Nedan ser man två bilder på Caspers rum,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar