18 januari 2013

Shopping

Det blev en del shopping idag. Tanken var att Wilma skulle få nya trosor men...jag såg ett par snygga jeans som hon oxå gillade och så blev de 2 tröjor till henne och vips så var det rea på ett par benvärmare som hon gillade så dom följde oxå med hem.
För egen del så ville jag bara in på Intersport och kolla vad dom hade för skidjackor och skidbyxor och vilka priserna var. Hittade ett snyggt skidset, byxa och jacka. Setet var nedsatt från 1400 till 800 nånting men precis när jag kollade så satte en tjej nya priser på seten så det kostade bara 749 kronor. Det gick inte att motstå. Kom på att ett par handskar till setet skulle va snyggt och hittade ett par. Jag har ju ändå bra trasiga vantar eller gamla slitna hundvantar så jag köpte ett par nya snygga. En mössa och ett pannband följde med oxå. Pannbandet för att kunna ha under mössan så det isolerar lite bättre. Vid kassan fanns det raggasockor. Fina och tänk att ha dom på kvällen och mysa i:-) Dom följde oxå med.

Lite bilder ser ni nedan. I alla fall på det jag köpt. Ena bilden på bara jackkragen visar bättre den fina rosa färgen på jackan.
Wilma var snabb upp på rummet med sina saker.

Snart blir det lövbiff, pommes barbecue, vitlökssmör och sallad till middag.

Puss och kram











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar