19 februari 2013

Hemfärd

Då var även denna arbetsdag slut och det är dags att plocka ihop på jobbet för att packa dra sig hemåt.

Ute snöar det och blåser. Riktigt kallt är det idag även om det bara är några minusgrader. Bara att ta sig hem och slå igång en brasa i vardagsrummet och sätta sig och mysa.
Jag tänker inte göra många knop ikväll. Skulle vilja träna men vill inte känna mig stressad av att "jag måste" träna utan vill göra det för att jag vill.
Vi ska äta i lugn och ro och jag gissar att det blir Byglov på TV ikväll. Efter det en dusch och så hinner jag läsa en stund och varva ner innan läggdags. Visst låter det bra? Det gäller bara att se till att göra så oxå :-)

Nu är det iallafall dags att hämta upp alla goa troll. Först Maya som är hos Mia på Brukshundcenter, sen Casper och sen Wilma. Och SEN...hem till värmen.

Puss och kram.

1 kommentar: