28 februari 2013

Underbart

Vi kom fram till stugan sent igår. Bilresan gick bra. Micke var kanon och körde i ett. Barnen somnade i bilen men vaknade till när vi kom fram. Tanken var att bädda ner dom direkt men det var ju spännande för dom oxå med stugan.
Stugan är superfin och jättemysig. så jäkla underbart. Magnus och Josefin kom en stund efter oss. Jag hann att packa upp våra saker och maten innan dom kom. Vi hjälptes åt med resten.
Vi satt uppe ett bra tag mitt i natten och pratade och tog en varsin öl/cider. Så mysigt.

Vi vaknade vid 08.15 i morse. Frukost och så gjorde vi oss klara för skidbackarna. Wilma och Viktoria hade skidskola bokad så dom var borta en timme och vi andra åkte med "småbarnen". Casper tyckte dock att det var pest och pina att ha skidorna på sig. Skrik och tårar. Han var trött. Josefin tog "småbarnen" och Micke och jag fick göra ett par åk själva. Det var superkul men jobbigt. Jag är ju inte alls van att åka skidor

Tjejerna var superglada efter skidskolan och vi fortsatte åka.
Josefin hade sett till att "småbarnen" fick lunch så Casper hade piggnat på sig och ville åka. Jag åkte lite med honom sen tog Micke över och vi åkte till en lite större backe. W och V var superduktiga. Casper och Jakob likaså. Oj så stolta föräldrar vi är :-)

Efter 5 timmar i backen så packade vi ihop och sitter nu i stugan och kurar. Barnen leker lugnt och vi vuxna bara softar.

Livet är härligt:-)

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar