05 februari 2013

Unionen

Tack till mitt fack som gav info och bjöd på kexchoklad.


1 kommentar:

  1. Attans vilket schysst fack du har en hel kexchoklad, ja det är inte illa hehe...
    Det där med ögoninflamamtion kan väl cirkulera hemma om och om igen de där ögonbacillerna hänger väl med i både lakan, handdukar, kuddar ja allt...
    Usch jag hoppas att febern går ner för Wilma inget kul att ligga så orkeslös och att ögonbacillerna försvinner på Casper...
    Ja vi får väl se om jag kan få ihop ett cv, tycker man känner sig så löjlig när man skriver, det ska var så j-la perfekt jag är inte perfekt...minsta lilla fel och man är bortsållad!
    Midnattsloppet är 1 mil! Fick en flip nu på morgonen och "sprang" 7,5 km, jag går ibland också, springer 4-5 stolpar, går 2-3 lite variation, roligare så. Sen har det kommit en massa snö övernatten så då är det inte lätt att springa... jag måste sett rolig ut när jag plufsade fram i snön och säkert har jag roat någon under frukostsamtalet på jobbet hehe..

    Hur är det med pulsen?
    Ha en fin dag och ta hand om dig
    Kram

    SvaraRadera