28 mars 2013

Påsk

Tänk va tiden går. Det är redan påsk. Snart april. Kylan är fortfarande här och om man ska tro på tidningarna så blir april en kylig månad. Burr.

Snart är jag iallafall ledig i 4 dagar. Ska bli så skönt. Bara få vara med barnen och familjen. Mannen och min bror ser ut att jobba både söndag och måndag men jag kan mysa med barnen själv. Vi får se vad vi hittar på.

Wilma ska på påskäggsorientering idag. Tack till bästa Jörgen och Mia som hoppar in när jag inte kan vara ledig. Wilma längtar och ser verkligen fram emot det.

I morgon fredag ska jag och Josefin och förhoppningsvis min bror oxå, åka skidor. Längtar så. Ska bli så himla skoj. Gissar att det blir sista åkningen för den här säsongen. Sen ser vi fram emot nästa vinter då barnen ska få åka mycket mer.
Men självklart så vill jag ha en fin, varm och härlig sommar först :-)

Igår kväll var jag på klassrådsmöte. Det är som vanlig skoj och intressant. man får reda på lite saker innan informationen gått ut till hela skolan och man får vara med och tycka till om saker och ting. Eftersom en av representanterna hade fyllt år så hade han med tårta. Trevligt initiativ.
På skolan ser det bra ut och det är lite spännande/roliga saker framöver som kommer ske.
Är så himla nöjd med skolan och glad över att Wilma började just där.

Och Volvon är underbar. Jag älskar den än:-) I helgen ska den få duscha.
:-)

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får en skön ledighet
    Glad påsk fina du
    Kram

    SvaraRadera