24 mars 2013

Underbara dag

Ja verkligen. Visst har jag vaknat i natt sv. Casper men att få vakna till solsken utanför fönstret, det är underbart. Att sen kunna ligga kvar i sängen och dra sig 10 min...ja bättre kan det inte bli.

Här hemma händer det grejor:-)
Mannen är så duktig. Och jag med:-)
Jag har städat upp i hela huset, röran uppe var det värsta men nu är det gjort. Mannen har lagt in nytt golv i Caspers rum, reglat i dörrhålet, satt i ny dörrkarm och en vit slät dörr är på plats.
Idag ska han sätta socklar och foder. Jag ska ta ett varv med snabeldraken för herre Gud så här ser ut. Nästan jordstampat golv. Usch.
På förmiddagen ska vi in till stan och kolla en expedit hylla som jag hittade på Blocket. Hoppas den är fin. Att betala 200 kr istället för en ny på 1000 kr känns som en bra affär. Man får ju som sagt hoppas att skicket är bra bara.
Simskola för Wilma idag.
Och så måste vi handla lite. Det ekar tomt i skåpen. Så det blir lite köra bil idag:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar