26 mars 2013

V70

Ja vi har ny bil och jag har en ny kärlek. Jag älskar bilen så mycket. Den är så fin.

Det är en Volvo V70. Årsmodell 2010. Har aldrig haft en så ny bil.
Den är silverfärgad, fin och fräsch i lacken och för tillfället rätt så ren:-)
Den är svart inredning, halvskinn, automat, uttag för hörlurar i baksätet, rumpvärmare i fram, farthållare, regnsensor, dieselvärmare, blue-tooth (man kopplar ihop mobilen med radion), ACC/klimatanläggning och en massa annat men jag vet inte vad allt heter.

Jag har köpt superbra skydd som man har under bilbarnstolarna. Hittade dom på Babyproffsen här i stan. En tunn skyddsbit som är under Wilmas stol och sen ett som hänger bak på förarstolen som skyddar mot hennes smutsiga skor. Det är lite fack på så hon kan ha saker där.
Till Casper så blev det ett lite kraftigare skydd för att skydda sätet från trycket som blir av hans bilstol.




1 kommentar:

  1. Här går det undan! Tjohooo vad roligt! Härligt att du känner lättnad, det är viktigt att trivas hemma!
    Snygg bil, min man kollar V70 typ varje dag på blocket!
    Så fint det blir i Caspers rum :) grymt jobb ni har lagt ner!
    Nä jag är ingen påsk pyntare du har ju precis tagit bort julen hihi men lite ris får det bli!
    Jag har också en bror (lillebror) och vi har en otroligt bra kontakt vi med! Vi är lyckligt lottade du å jag!

    Sv tack det känns kanon på jobbet!! Skönt att komma hemifrån lite

    Ha en fortsatt fin dag
    Kram

    SvaraRadera