09 april 2013

Bråttom

Suck och pust vilken morgon.
Trött som en åsna var jag. Kom inte alls upp  när klockan ringde utan det tog lååång tid innan jag klev ur sängen.
Det kan ju bero på att jag vaknade tre gånger i natt av Casper. Kan ju oxå bero på att som min bror säger så kommer jag aldrig in i någon djupsömn. Vore så skönt att få sova en natt eller två.
Visst får jag göra det nån gång ibland men så ofta är det inet och det tar på krafterna.

Väckte barnen 06,20 ungefär. Ska åka hemifrån klockan 06,55 för att lämna Wilma på fritids. På tisdagar har hon sovmorgon och får vara på fritids en stund på morgonen med några andra barn.
Jag hade underbara barn i morse som sammarbetade bra med mig. Inga sura miner eller nåt utan jag fick bara enkelt förklara och styra lite mer än vanligt. Nu gör vi det och nu gör vi det. Det fanns inte så mycket tid att spela på men barnen var underbara och hjälpte till så vi lyckades hålla våra tider i morse trots sen uppgång.

Allt rullar på nu. Tar senare lunch idag för Jörgen kommer hit och käkar lunch med mig. Sallad blir det som det verkar. Gott.

Hoppas hitta orken och energin till att åka och träna i kväll. Verkar som om jag kan få sällskap av min bror. Kul som bara den :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar