25 april 2013

Färdigtränad

3,59 kilometer hann jag på mina 30 minuter på löpbandet. Kan nog vara så att jag i slutändan kan springa 5 kilometer på 30 minuter eller till och med lite snabbare.
Idag ökade jag farten då jag sprang. Är lite rädd för att springa för fort och köra slut på kroppen. Inte för att jag inte tror att jag orkar utan mer för att kroppen sprutar ut adrenalin och blir "stressad" så den kollapsar. Men jag tror att om jag bara lyssnar så mycket jag bara kan på kroppen så kommer det gå bra och jag kommer kunna öka farten och längden så småningom.

Nu köpa diskmaskinssalt och ägg. Sen hem till duschen och sen mysa med mannen.
Hoppas det inte är så många på affären. Jag luktar nog lite skumt:-)

1 kommentar:

  1. Grymt jobbat!!!
    Ha så kul på aw och en fortsatt toppen helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera