16 april 2013

Filmkväll

Igår kväll var det dags. Filmkväll och glass. Bara dom vuxna fick va med vilket innebar jag själv, mannen och min bror.
Filmen hette....HOBBIT.
Filmen var kanon. Lång men kanon. Och miljöerna är ju super.
Nu ska alla Sagan om Ringen-filmerna inhandlas så jag kan ha dom i min samling av bästa filmer.

Att lämna barnen i morse gick kanon. Först Wilma till fritids och det är som vanligt inga problem. Därefter Casper till dagis. Jag kom lite sent så dom var redan ute så jag fick klä på Casper alla utekläder. Han var sammarbetsvillig och när han var klar så hade han bråttom ut så han gick ut till dom andra barnen innan jag ens fått på mig mina skor.
När jag kom ut var han redan borta på andra sidan lilla gården. Jag ropade och sa hej då. Han brukar komma springandes och ropa "mamma" och så får man världens kram. I morse tittade han på mig, vinkade knallade vidare. Min lille prins. Go-ungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar