08 april 2013

GRATTIS

Får jag lov att grattulera mig själv för att jag fyllde år i går :-)

Jag startade dagen med att dammsuga huset. Resten av dagen blev lite roligare.
Mannen och barnen sjöng, jag fick paket av mannen. En bärbar hårddisk som jag kan samla alla kort på eftersom jag är rädd att datorn som allt ligger på, snart kraschar ihop.
Mannen kom även hem med blommor till köksbordet när han var och handlade fika och tårta.

På eftermiddagen kom min mor och far och svärmor och svärfar.
Jag fick en pippitröja, en fin vit sommartröja och ett par assnygga lila/svarta snickarbyxor. Nu ska fixorna fyllas. Tur jag jobbar där jag jobbar :-)
Även ett fång tulpaner och en snygg krukblomma har fått nytt hem hos oss.
Vi fikade och åt alldeles för mycket bullar, kakor, tårta. Blääää, min mage.

Sen blev det dags för simskola med Wilma.

Kvällen avslutades med att åka tur och retur för att hämta min bror vars bil gått sönder.

1 kommentar:

  1. Ett stort grattis till dig!!! Hurra hurra hurra hurra... (Tur att du inte kan höra mig sjunga hihi)
    Låter som du hade en fin födelsedag och fina paket också :)
    Härligt att höra att ditt "möte" gick bra i förra veckan och att du vet vart du står och kan börja... Du är duktig du!!!

    Ha en fortsatt härlig dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera