18 april 2013

Gymdags

Sitter i bilen utanför gymmet. Jag tog mig i väg:-) Nu ska jag bara ta mig in.
Vad är det som gör att det är så svårt? Jag avskyr ju inte att träna, tvärtom, jag gillar det riktigt mycket eftersom det får mig att må bra. Varför mår jag då inte bra när jag är här?
I bilen hit så snurrade många tankar men jag vet faktiskt inte ens vilka tankar för det snurrade bara.
Jag känner en tyngd i halsen som om något spänner, jag har ett tryck över bröstet, inte så där rejält som jag haft förut men jag känner att det är där, trycket alltså.
Men vad tjänar jag på att skita i det här och åka hem? INGENTING.
Ett misslyckande och nästa gång kanske det känns värre. Lika bra att ta tjuren vid hornen nu.

Nu kör vi. Vad är det värsta som kan hända?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar