23 april 2013

Kort arbetsdag

Jag har sovit som en stock.
Åt 2 smörgåsar och ett glas o´boy när jag kom hem från träningen. Pratade lite med brorsan. Jag duschade, manenn kom hem och alla sa god natt. Jag har sovit konstigt, vaknat fast jag inte vaknat, drömt, vetat om att jag drömmer men inte kunnat vakna. Inga mardrömmar bara konstiga drömmar.
Sen var det morgon och jag var supertrött.

Morgonen flöt på. Lite duster och självklart så blev det blöjbyte när det var avfärd och alla var påklädda och klockan var mycket så detvar bara att klä av och gå in och byta.

Nu är alla där dom ska vara, fritids/skola, dagis och jag på jobbet.

Ska hämta Wilma tidigare idag för hon ska till tandläkaren. Sen hämta upp en klasskompis till henne som ska med hem och leka.

1 kommentar:

  1. Visst är det en härlig känsla när man väl är hemma igen och har fått träna! Grymt jobbat!
    Så härligt men en kort dag, själv är jag på jobbet en hel dag ;-) Det är riktigt härligt att få komma till jobbet dessa ynka 2 dagar jag är här..
    Stolarna är köpa på Överskottsbolaget för ca 3 år sen! Plantagen har...

    Ha en fin fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera