03 juni 2013

Härliga dag

Oj då här är visst söndagens inlägg som av mån anledning aldrig blev publicerat.
Ja men här kommer det då... En dag sen me.n vad då:-)

Idag har varit en bra dag. Lite trött eftersom jag lag mig 01.30 i natt. Målade Wilmas rum vitt och ville bli klar så det blev sent.
Upp och hoppa i morse. Tog en stående frukost. Micke åt MWs barnen. Jag ville dammsuga våra golv för som var som jordstampade.

Annika och hennes barn kom på besök. Axel är lika gammal som Casper och som har gått på dagis tillsammans. 
Lillasyster var 2 månader gammal så jag har fått en del bebisgos idag:-) Hon somnade sött i min famn.
Hmmmm:-)

Barnen har lekt, Wilma varit till en klasskompis. Jag och Casper har fixat med lekstugan. 
Nu är det fix i Wilmas rum. Massor kvar men jag tar lite i taget så ska det nog bli klart till slut. Medan får Wilma sova i gästsängen.

Simskola ikväll. Hela familjen ska åka så det blir Simskola för Wilma, lek och plask för mig, Micke och Casper och sen blir det lite lek i äventyrsbadet. 

Men nu, måtta och stryka upp gardiner.



1 kommentar:

  1. Ni verkar ett bra söndag härligt! Att du orkade hålla på med målningen så, bra jobbat!

    Hoppas du haft en fin måndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera