01 juli 2013

Äntligen

Äntligen får jag oxå semester. 
Hela förra veckan blev det vabb. Casper var krasslig. 2 nätter sov jag ingenting. Helt galet. Gissa om man var seg. Men nu så, är han bättre. Fortfarande lite snorig men det ska väl oxå gå bort snart.
Eftersom jag inte fick nåt gjort på jobbet förra veckan så fick jag åka in idag. Efter lite fix och trix så fick barnen fritids respektive dagisplats idag. Dom skulle ju egentligen vara lediga med mig. 

På jobbet blev det full rulle. En del att prissätta och en massa leverantörsfakturor att attestera och gå igenom. 
Tack vare Goa kollegor så fick vi undan en massa papper oxå som skulle sorteras in i pärmar. 
Nu är borden rena, blommorna vattnade och lite grann är förberett tills vi kommer tillbaka från semestern.

Nu tänker jag njuta av 2 veckors ledighet tillsammans med mina älskade gullungar:-)
Vädret verkar bli fint i veckan så vi får se vad vi hittar på :-)

Ha en fin kväll.

1 kommentar: