24 juli 2013

Naprapat

I måndags morse tog jag med mig födelsedagsbarnet och åkte till stan då jag hade en tid hos naprapaten. Wilma åkte med eftersom vi skulle handla fika och glass efteråt.

Träffade en trevlig naprapat som presenterade sig för Wilma och pratade med henne så hon kände sig som hemma. Att sedan jag och naprapaten skulle försöka ha en konversation angående min hand, det var inte det enklaste då jag hade en glapp-käftig 7 åring med mig. ha ha ha. Herre gud så dom små kan prata.

Hur som så fick jag svar på varför jag under flera år haft ont i handen. Det ligger lite fel i skelettet i handleden. Så det blev en del behandling. Han passade även på att knaka min nacke och att hitta en knuta ute på min skuldra som han ville lösa upp. Det var smärta, ren smärta.
nu idag och igår har jag haft ont upp i nacken, bak längst upp i ryggen. Det är så härligt när man söker hjälp och får ondare ett par dagar.

Huvudvärken från helvetet är tillbaka. Alldeles för mycket socker har ätits och jag blir så arg på mig själv när jag inte kan motstå för jag vet ju att jag får ont i huvudet. Suck. Bara att bita ihop ett par dagar och låta bli sockret så ska det nog bli bra.

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går över snart och att det känns mycket bättre än tidigare. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med smärta och huvudvärk. Hoppas det ger sig och att du märker av skillnaden av behandlingen när smärtan lagt sig.

    SvaraRadera