19 september 2013

Föräldrarmöte

Ikväll är det dags för föräldrarmöte i skolan. Spännande. Alltid kul och intressant att få höra vad som händer och sker.
Först samling i matsalen för gemensam information. Därefter är det samling i respektive klassrum för vidare information. Extra kul i kväll är att få träffa Wilmas fröken för första gången. Eller ok andra. Jag träffade henne som hastigast när jag lämnade Wilma på skolan en gång. Ikväll blir det möjlighet att få veta vem hon är. Det som är skönt att höra är att hon tydligen ska vara en riktigt bra fröken, Hört av föräldrar som haft henne till sina äldre barn. Wilma är nöjd och trivs med henne så det känns riktigt bra.

Funderar på om det ska bli gymträning ikväll.
Skulle ju gått igår efter att jag varit hos Karolina som färgade mina ögonfransar och ögonbryn men jag var helt färdig som människa igår kändes det som och att åka och gymma med noll energi i kroppen, det kändes inte rätt. Kanske ikväll istället.
Hoppas att energin och orken finns i min kropp till efter mötet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar