05 september 2013

host host

Jag hostar fortfarande och är hes. Cocillanan vågar jag inte ta någe mer. Shit va jag mådde mysko. Jag åkte hem på eftermiddagen och lag mig. Tokdäckade i sängen och vaknade som tur var när klockan ringde så jag kunde åka och hämta barnen men jag vågar nog påstå att jag var inte den bästa föraren. Som tur är så var jag medveten om det så det gick försiktigt som bara den.

Idag är en ny dag...igen.
Torsdag. Jag ska till naprapaten om en stund. Hoppas, hoppas han inte knakar min kropp. Det är så äckligt och vidrigt. Vi får väl se vad det blir. Jag gissar på att han sköter sitt jobb och gör det som är bäst för mig och min kropp :-)

Ser fram emot kvällen. Ju-jutsu står på schemat. Läkaren har sagt att det är ok att jag tränar trots att jag är hes och hostar. Han vill dock att jag känner efter och tränar lugnt om min kropp (hals) säger så. Självklart så lyssnar jag på läkaren. Hi hi.
Nä men faktiskt jag har ju lite att se fram emot i slutet av september så jag har inte möjlighet att vara sjuk då så det gäller att bli frisk nu. Helst idag, tack :-) Någon som kan trolla? :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar