10 september 2013

Huvudvärk

Skit oxå. Huvudvärken är här och tröttheten hänger tungt över mig.
Jag var uppe alldeles för länge igår. Någon som jag tidigt igår hade planerat att jag inte skulle vara. Men det sket sig och med alldeles för lite sockerinag till min kropp så fullkomligt skriker den rakt ut. Huvudvärken och tröttheten blir ingen bra kombo. Ögonlocken känns som om dom när som helst ska rasa ihop. Att då sitta på jobbet och inse att nä hä du....bara att hålla dom uppe...det är ingen höjdare när allt man vill är att lägga sig och blunda.
Varm är jag oxå. Varför är jag varm?

Efter jobbet idag ska jag hämta upp barnen sen ska vi till bästaste Karin så att hon får klippa Casper. Hans hår växer och ser alldeles trassligt ut i bak. Massa balsamspray och en borste så brukar det ordna sig. Ska bli skönt att få honom klippt. Nästa vecka är det ju dags för dagisfotografering oxå.
Wilma är redan klippt och fotograferad i skolan så vi väntar på korten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar