17 september 2013

Skolfoton

Igår kväll fick jag ett mail från Photomic att Wilmas skolfoton var klara. Loggade snabbt in på mobilen och kikade. Så fin hon är. Mitt hjärta. Mitt älskade charmtroll. Så otroligt vacker. :-)

Idag på jobbet slängde jag mig in på datorn och loggade in. Ok inte slängde mig in direk men jag loggade in för en stund en stund sen.
Vi har alltid fått grundpaketet hemskickat och omman vill ha fler bilder så får man skicka in en extra extra beställning så har man dom andra kortet snart i brevlådan. Jag vet inte vad jag tycker är smidigast. Här kan man välja på grundpaketet eller att designa sitt eget paket. Tydligen ska man kunna ändra bakgrund och annat men det är jag inte intresserad av. Jag vill ha orginalet.
Eftersom vi har några nära och kära som väldigt gärna vill ha kort på våra barn så måste jag beställa några extra bilder. Smidigt absolut. Då kommer allt som man vill ha direkt hem i brevlådan. Inga extrabeställningar som man behöver göra. Jag knappade in det som jag vill ha hemskickat, knappar mig till slutet och ska genom att bekräfta beställningen klicka på SKICKA BESTÄLLNING. Sagt och gjort, det gör jag. Inget händer. För visst brukar man komma vidare till en sida som säger "tack för din beställning"?!
Ringde upp kundtjänsten och frågade om dom fått min beställning men tydligen är har dom problem med just den biten just nu så någon beställning hade dom inte fått. Jag får prova lite senare och se om det funkar då. Suck. Varför kan det inte bara funka?

Längtar tills jag får hem barnens kort:-)
Wilmas leverans ligger på cirka 14 dagar.
Casper som fotade igår får jag nog vänta lite längre på. Dom korten blir levererade till dagis så får vi dom där. Då får vi efterbeställa dom kort man vill ha extra.
Tänk om alla fotografer bara kunde göra på samma sätt. Så enkelt det skulle vara.

1 kommentar: