27 september 2013

Torsdag

Resan till Karlshamn gick bra. Mattias hämtade upp mig och sen hämtade vi en kille i Jönköping som heter Kenneth. 
Vi åkte från mig vid 10.45 och med matpauser och kisspaus så var vi på plats strax efter 19-tiden. 

Alla fick presentera sig så nu vet vi på ett ungefär vilka alla är. Man ska bara komma ihåg namnen på alla.

Vi bor i en 3 våningsvilla. Vackert hus på utsidan. På insidan är det inte riktigt klart men här kommer bli fint.
Madrasser finns överallt. Jag delar rum med killarna jag åkte ner med.

Åldern är lite blandad. Några är äldre än mig, Mattias är lika gammal, några går på gymnasiet. 5 tjejer är vi nog och 10 killar. Om jag räknat rätt.

Dagen börjar med fighting obeväpnad och sen med kniv. Efter det blir det brinning. 

Ser verkligen fram emot dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar