18 september 2013

Tre blev två

Vi var tre nu är vi två.
Tre tappra skulle samåka till Karlshamn. Jag och två till. Killen från Valbo har fått hoppa av då frun ska opereras precis innan och han behövs så klart hemma för att ta hand om henne och barnet/barnen. Självklart helt förståeligt men samtidigt lite tråkigt. Jag vet inte alls vem han är men vi har ändock ett liknande intresse och har chattat lite så det hade varit kul att träffa honom. Speciellt som han oxå är "gröning" på det här med stunt, visade det sig. Hoppas det finns några fler gröngölingar där nere.
Förhoppningsvis kanske vi ses på någon annan kurs om det blir så att jag fastnar för detta.

Kvar är jag och killen från Knivsta. Snäll som han verkar så har han en bil vi kan åka i och han hämtar upp mig 10,30 på torsdag. Perfekt. Det tackar vi för. Ska bara hinna packa tills dess :-)
Mannen min behöver ju volvon hemma för att kunna vara med barnen och åka om nånstans om dom vill så...min älskade bil får stanna hemma. Annars är ju den jäkligt skön att båda köra och att åka långt i.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar