25 oktober 2013

Latmask

Tror nog att latmasken har hoppat på mig. Hur blir man av med den? Hur kom den på mig utan att jag såg den?
Har nu inte tränat på en vecka och jag kännermig verkligen LAAAAAT.
Förra torsdagen ingen ju-jutsu pga världens huvudvärk. I tisdags blev det ingen ju-jutsu för min kropp pallade inte det. Och igår var det dags igen. Men efter besöket hos psykologen på eftermiddagen så var all ork som utsugen ur min kropp. Det tar verkligen på krafterna. Jag kom med andra ord inte iväg till ju-jutsun igår heller. Tänker ta gymmet på kvällen istället men nej....orken var som bortblåst och jag kom ingenstans.
Kollade på Bergs bärbara talkshow istället. Jag älskar henne. En så otroligt söt, charmig, superglad tjej som verkar ha massor av energi. Åt lite glass oxå tillsammans med mannen.

Vi satt och pratade en del. Trots att ajg tycker det är jobbigt att prata känslor så är det ändå skönt på nåt sätt. Förvirrande :-)
Det blev sent i säng och huvudvärken är här idag.

Idag är Casper med sin pappa och jobbar. Dagis är stäng för planering eller nåt sånt. Casper var superglad i morse att få åka med sin pappa. Jag tror dom får en fin dag.

Ridskola ikväll.

1 kommentar:

  1. Ha inte dåligt samvete för att du inte kan träna just nu. Det kan inte jag heller, men saken blir ju inte bättre för att vi har dåligt samvete. Ta hand om dig. Kram.

    SvaraRadera