15 november 2013

Tågbygge

Eftersom både Casper och jag mår bättre idag så har vi passat på att göra nåt annat än att sitta i soffan och slöa och glo på film.
Vi har byggt tågbana. 
Casper älskar tåg och att bygga tågbana.
Duktiga är vi oxå.

Lite ommöblering blev det på hans rum för tanken är att han ska få en ny säng. En fullvuxen säng. Täcket han har är nästan för kort och han klagar på fötterna fryser om han drar i täcket uppåt. Dags att förnya alltså.
Rummet är klart så nu är det bara sängen som saknas.

Lite rensning har det blivit oxå. Dels bland mina kläder då jag har en del som jag inte använder. Vissa nya saker som. Jag inte tycker passar mig så det har inte blivit av att jag använt det. Känns onödigt att ha nya oanvända kläder i garderoben så antingen så säljer jag som eller så ger jag dom till bättre behövande. Kanske är bättre det nu när vi går mot kallare tider. 

Casper rum har oxå rensats lite. Han fick va med och har själv tagit bort ett par saker han aldrig leker med. 

Nu ska ett par gardiner upp i sovrummet. Ett par svarta. Har inte haft några på många månader men nu när det är mörkt och kallt ute så är det kalt i fönstret.
Jag vet att det är dags för julgardiner snart men fram tills dess så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar